Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

09 July 2021

Ahli Parlimen UMNO : Nak ikut keputusan MT UMNO atau bekerja sama dengan Perikatan Nasional?

Bhai/DeeDee semua...

Kalau ikut kata Ahmad Maslan, keputusan parti mesti jadi panduan Ahli Parlimen Umno... Tapi mahukah Ahli Parlimen UMNO nak ikut? Atau diorang lebih memikirkan tentang laba dan imbuhan yang mereka dapat bilamana mereka bersekongkol dengan Perikatan Nasional??

Sebab sewaktu Ahli Parlimen lompat parti pun... diorang bukan ikut sangat keputusan parti... depa ikut kepala sendiri.... kan kan kan..

So... buat apa depa ikut cakap MT UMNO...

#PresidenUMNOLemah #PresidenGagal #LetakJawatan

2 comments:

  1. Ikut apa wak zahid kata pada tahun 2020. Sokongan MP kepada PN adalah berdasarkan individu. Bukan umno.
    Sekarang betullah mp nak sokong mana manapun. Wak jawa yg bawak kapal terhoyong hayang. Lagi mau salah org lain.hahaha
    Kasi google kenyataan wak pemakan duit yayasan dulu.hahaha

    ReplyDelete
  2. pakat lawan gaduh pakat lawan kutok
    sampai napsu lesu
    masing masing duit dah banyak nak lagi kuasa

    sapa jadi pm pun tak kan dapat lari dari bala kuman ni
    tak yah nak belagak hiro pandai selesai bala ngan cepat

    ada orang baru Allah bagi habuan sikit ngan niaga
    dah kutok orang lain malas
    ni jenih tak sedar diri

    Sesungguhnya Karun adalah termasuk kaum Musa, maka ia berlaku aniaya terhadap mereka, dan Kami telah menganugerahkan kepadanya perbendaharaan harta yang kunci-kuncinya sungguh berat dipikul oleh sejumlah orang yang kuat-kuat. (Ingatlah) ketika kaumnya berkata kepadanya: "Janganlah kamu terlalu bangga; sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang yang terlalu membanggakan diri".

    qorun akhirnya ditelan bumi

    nak kaya cepat

    Seorang pegawai polis berpangkat Asisten Superintendan (ASP) ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) semalam bagi membantu siasatan dakwaan meminta suapan sebanyak RM200,000 daripada pasangan pengedar dadah.

    ditengah wabak kuman ni pun ada orang sanggup
    buat dosa lagi

    tak ramai manusia ynag insaf lagi tak dicabut nyawa
    olih Allah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1