Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

04 July 2021

Siapa Yang Bodoh Sangat Ni?

Bhai/DeeDee semua...

Kerja gila pasang kawat berduri di tangga. Kita tahu anggota ATM yang pasang kawat berduri itu kerana ikut arahan. Dan ATM takkan buat tanpa arahan. Jadi.... persoalannya sekarang, siapa yang mengarahkan ATM pasang kawat berduri itu di tangga yang sekaligus menghalang laluan kecemasan jika berlaku kebakaran, menghalang akses kepada pemadam api dan juga paip bomba.

Siapa yang bagi arahan ni? Semua taknak mengaku nampaknya.

#KawatBerduri #PKPD #LaluanKecemasan #UndangUndang

2 comments:

  1. Ni namanya bodoh tak boleh diajar dan pandai tak boleh di ikut macam spesis2 fikiran ke laut kat marang tu!

    Nick.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Udan dgn soton saja yg dia tahu sekali sekali ikan jerung balik batu karang

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1