Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

15 July 2021

PAS Super Heroes

Bhai/DeeDee semua...

Pergh... hebat la PAS sekarang nih... dah ader sepasukan Super Heroes lar... terbaek... memang kena sangat-sangat lar... hahaha

#PASuperHeroes



4 comments:

  1. Zafrul bagi Al Quran. Dalam sungguh makna itu Tun.

    Katakan saja Tun nak jadi Perdana Menteri lagi walau sanggup tinggalkan Parti PejWang.

    Pengerusi Pejuang Dr Mahathir Mohamad berkata beliau sanggup keluar daripada parti yang ditubuhkannya itu sekiranya kerajaan Perikatan Nasional (PN) memberikannya peranan dalam Pelan Pemulihan Negara untuk mengatasi krisis Covid-19.

    “Saya ingin memberikan fokus sepenuhnya kepada menyelesaikan masalah Covid-19. Malah, saya tidak perlu berada dalam Pejuang,” Mahathir dipetik berkata dalam rancangan bual bicara bersama pelawak Harith Iskandar malam tadi.

    “Pejuang akan terus (berfungsi),” katanya.

    Bagaimanapun, Mahathir berkata beliau tidak ditawarkan sebarang peranan dalam pelaksanaan PPN dalam perjumpaannya dengan Menteri Kewangan Tengku Zafrul Aziz baru-baru ini.

    “Tiada tawaran untuk saya sertai jawatankuasanya. Beliau hanya tanya saya apa yang boleh dilakukan. Saya rasa beliau mahu melakukannya tanpa saya.”

    Rasanya eloklah Tun usahakan supaya Jho Low dibawa pulang setelah Tun gagal berbuat sesuatu pada Jho Low selama 22 bulan berkuasa dahulu. Lupakan saja pasal pemulihan negara.

    “Beliau (Zafrul) hanya berikan saya al-Quran yang cantik,” kata Mahathir.

    Sudah sudah lah Tun jangan jadi seperti tikus memperbaiki labu.

    ReplyDelete
  2. Zafrul bagi Al Quran. Dalam sungguh makna itu Tun.

    Pengerusi Pejuang Dr Mahathir Mohamad berkata beliau sanggup keluar daripada parti yang ditubuhkannya itu sekiranya kerajaan Perikatan Nasional (PN) memberikannya peranan dalam Pelan Pemulihan Negara untuk mengatasi krisis Covid-19.

    “Saya ingin memberikan fokus sepenuhnya kepada menyelesaikan masalah Covid-19. Malah, saya tidak perlu berada dalam Pejuang,” Mahathir dipetik berkata dalam rancangan bual bicara bersama pelawak Harith Iskandar malam tadi.

    “Pejuang akan terus (berfungsi),” katanya.

    Bagaimanapun, Mahathir berkata beliau tidak ditawarkan sebarang peranan dalam pelaksanaan PPN dalam perjumpaannya dengan Menteri Kewangan Tengku Zafrul Aziz baru-baru ini.

    “Tiada tawaran untuk saya sertai jawatankuasanya. Beliau hanya tanya saya apa yang boleh dilakukan. Saya rasa beliau mahu melakukannya tanpa saya.”

    Rasanya eloklah Tun usahakan supaya Jho Low dibawa pulang setelah Tun gagal berbuat sesuatu pada Jho Low selama 22 bulan berkuasa dahulu.

    Lupakan saja pasal pemulihan negara. Hanya seorang bernama Jho Low semua bangsa dan pemimpin Melayu berantakan.

    “Beliau (Zafrul) hanya berikan saya al-Quran yang cantik,” kata Mahathir.

    Elok lah masa usia emas ini buat pemulihan diri sendiri dari pemulihan negara. Sudah sudah lah Tun jangan jadi seperti tikus memperbaiki labu.

    ReplyDelete
  3. uishh, tak sopan sungguh admin ni, kan ke semua olamak2 tersohooor.

    ReplyDelete
  4. Pas geng Autaman saja yg cacamerba. Masa zaman arwah tgna dulu, semua pasuperhero ni menyorok, tak berani menampil diri!!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1