Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

08 July 2021

Shahrir ingatkan bagaimana Muhyiddin desak Pak Lah undur

Bhai/DeeDee semua..

Dulu masa berlaku desakan untuk Pak Lah undur.... Muhyiddin Yasin dengan selambanya kekal dalam Kabinet... dan bila Najib Razak naik... maka Muhyiddin Yasin pun dapatlah jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Cukup lama dia di kedudukan itu. Jadi Muhyiddin Yasin tak perlu lah nak menyindir sesiapa yang sedang berada dalam kabinet.... Dia kena faham itu sebab dulu dia juga buat benda yang sama.

Kan... Kan... Kan...

#PMUndur #KerajaanGagal #LetakJawatan

1 comment:

  1. pergelutan dalam kelompok manusia gila dunya
    lalai akhirat

    puak kecik khianat mana ada kuat
    nak harap belas kseian pennyangak

    Tidak mungkin seorang nabi berkhianat dalam urusan harta rampasan perang. Barang siapa yang berkhianat dalam urusan rampasan perang itu, maka pada hari kiamat ia akan datang membawa apa yang dikhianatkannya itu; kemudian tiap-tiap diri akan diberi pembalasan tentang apa yang ia kerjakan dengan (pembalasan) setimpal, sedang mereka tidak dianiaya.

    pada hari kiamat ia akan datang membawa apa yang dikhianatkannya itu
    khianat dalam urusan lain pun sama jugak
    pokoknya khianat

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1