Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

04 July 2021

Katak Politik

Bhai/DeeDee semua...

Kita semua memang menyampah dengan katak politik nih. Dan memang yang menjahanamkan demokrasi di Malaysia ini adalah katak politik. Mereka tidak berprinsip. Mereka tidak ada etika. Mereka celaka.

Aper pun tindakan mereka, sebenarnya mereka menipu pengundi dan mereka khianat kepada para pengundi. Dan mereka perlu dihukum.

#KatakPolitik #LompatParti #DemokrasiBerparlimen

4 comments:

  1. Bagi saya yang melompat parti atau menukar arah selain apa yang diamanahkan oleh pengundi mereka ini adalah pengkhianat, seorang pengundi tidak redho dengan tindakan mereka ini mereka tanggunglah akibatnya, depan Allah nanti jawablah, tidak kiralah siapa mereka, hanya Allah yang mengetahui sama ada gaji dan segala imbohan yang mereka terima itu halal ataupun tidak...Allah Maha Mengetahui

    ReplyDelete
  2. Ko ni paham ke dak apa itu demokrasi? Siapa cipta demokrasi? Ini ciptaan memang kena carik org yang tak berprinsip. Khianat dan tipu pengundi dibolehkan.janjik ada alasan. Tukar kem. Tukar baju mcm2 lagi.Melompat parti dibenarkan undang2.
    Baru nak hidup ke bai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eleh banyak mulut la ko ni. Bukan ke puak2 ko yang sebuk nak buat undang2 anti katak? Tapi bila ko yang dapat manfaat dari katak2 ni ko bercakap ni kononnya demokrasi. Tak hairan sebab puak2 ko ni mmg hipokrit dan kaki dunia. Prinsip dan moral boleh dijual beli dan iman pun blh dirunding, ye tak? Patutnya org2 yang takde prinsip dan takde maruah mcm korang tak usah lah dok bising2. Tiap kali ko buka mulut, orang boleh tau ko ni jenis spesis katak gak. Bila kolam sini dah nak kering, ko pun melompat ke kolam lain. Tapi takpelah spesis korang ni mmg lebih DNA haiwan dua alam, DNA manusia tu kurang sikit.

      Nick.

      Delete
  3. Ramai Ahli Politik Malaysia jenis Katak Puru. Mengemok kan diri di bawah katil atau gerobok.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1