Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

09 July 2021

Kes positif Covid 19 boleh mencecah hingga 30,000 orang kata Pakar Virologi.

Bhai/DeeDee semua...

Gua setuju dengan apa yang diperkatakan oleh Pakar Virologi ini. Betul. Kalu kita tak tangani segera wabak Covid-19 ini dengan cara yang lebih tersusun dan proaktif... maka kita berkemungkinan akan mendapat kes positif Covid-19 yang boleh mencecah hingga 30,000 orang sehari.

Dalam keadaan Kerajaan Perikatan Nasional yang ada sekarang nih... dengan arahan dan SOP yang hancai bancai... yang ad-hoc... yang tak ketahuan punca... memang akan masak lar.... Lagi kronik ader la..

Kena cepat diperbetulkan... kena cepat diambil tindakan... kasik ejast balik Kerajaan dan agensi yang berkaitan... yang mana lemau... yang mana lembam ... kita humbankan mereka... karut ja tinggalkan depa lead ini negara...

Ekonomi jangan cakap la... dah musnah habis...nak recovery maybe amik masa sampai 10 tahun kot.... kalu dengan Kerajaan "Alpha" yang ader la nih... Hampeh from the core.

#WabakCovid19 #JangkitanBaru #PusatPemberianVaksin

2 comments:

  1. Mana keberkatannya Pas ada dalam kerajaan? Allah tak redha dgn Pas ka? Hj hadi? Klu pihak lain yg jd kerajaan skrg, tak termasuk Pas, dah lama kena belasah dgn hj hadi. Skrg kenapa kau diam tak kata apa2 pasal pandemik ini

    ReplyDelete
  2. Rentikan lah ko petik prof dr sazali abu bakar tu. Cer siasat dia tu kenyang macam ular sawa ke.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1