Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 November 2009

SwissCash Bernilai RM31 Juta

Pergh... rupa-rupanya skim cepat kaya SwissCash bernilai RM31 juta tue... pergh.. banyak tue... boleh antor berapa ribu orang tua dan miskin kat Malaysia nieh pi Mekah tunai haji...

Banyaknyer duit orang 1Malaysia nih yer... RM31 juta buat main-main jer... kalu kita campurkan semua skim cepat kaya yang ada dalam Malaysia nie sejak dari zaman Pak Man Telo dulu.... pergh... mau dekat bilion RM tue... hehehehe.... hebat.... hebat...

Swisscash memang ramai yang join... kat opis gua nie ramai yang terlibat... ader yang terlibat dalam promosi... cari klien.. ader plak yang amik peluang buat servis tunaikan e-wallet tue... hehehehe... gua plak... hahahaha.... gua tak terlibat langsung....

Gua ingat lagi... masa SwissCash tengah meletup tue... ader satu lagi skim... E-Barrel ... mencanak naik orang dok citer pasai benda tue.. tiap-tiap malam ader perjumpaan kelompok promosi benda nieh... gua tak join skim tue.. tapi perjumpaan kelompok tue gua pergi la... boleh kata tiap-tiap malam ader... bukan aper ... gua pi pasai ader makan FREE... hahahaha..

Gua pi join untuk makan jer... hahaha.... selalunyer yang buat promo skim cepat kaya nieh.. akan ader majlis makan-makan lepas abis program... hehehe... gua aper lagi.. sebat la... yang mana boleh... masa tue bini ngan anak-anak ader kat Shah Alam... gua plak ader kat Kemaman.... kira bujang la... hahahaha.... makan jangan tak makan.... kira halal aaa...

Tapi satu haram pon gua tak join.. sebab gua dah boleh baca jalan citernyer camana.... hahahaha.. ader satu member dulu tepon gua masa gua kat Shah Alam... dier tanya gua... errr... camana nak upkan satu skim cepat kaya... binary ker... matrix ker... Australian ker... hehehehe... ala.. yang macam online MLM tue.. siap ader e-wallet tue...

Gua pon orang tanya... hehehe.. gua ajor ler serba sedikit... free jer gua ajor... hahaha... jangan mare.... gua bab camana nak buat skim cepat kaya nieh dah khatam sejak dari tahun 1991 lagie... hehehehe.... cuma gua tak buat dan join jer mana-mana skim cepat kaya... tapi dari konsep dan sebagainya... hehehe... A to Z gua tau... nak belajar ... boleh... cuma tolong jangan buat aaa.... hahahaha

Okeh ler.. bukan niat gua nak kasi banyak skim cepat kaya kat Malaysia nie... tapi... lu orang pon tau kan... Orang Malaysia nieh (terutamanyer Melayu) .... memang cepat tamak... nak kaya cepat... pastu tak kira halal haram... janji pelaburan tiap-tiap bulan ader masyuk... hehehe ... cuba korang pikir logik... ader ker pelaburan yang masuk RM10 ribu.. tiap bulan dapat RM300 setiap masa ... tanpa ader rugi apa-apa.... giler aper... mana ader perniagaan yang untung sentiasa...

Even buat trading forex pun ader hari untung.. ada hari rugi.... giler aper asik untung jer tiap hari.... abis tue.. sapa plak yang nak rugi nih.... kalu semua orang untung... budus la....

So.. pengajaran buat mangkuk-mangkuk yang join mana-mana skim cepat kaya cam SwissCash, E-Barrel, Labu Peram, Vemma dan sebagainya.... hehehehe... jangan asik ingat untung jer.. cuba cek sama ada apa yang korang buat tue takder dikira sebagai skim cepat kaya.... hahahaha ... nanti tak pasai-pasai korang kena tipu..... dan memang di tipu pon... hahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1