Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 November 2009

Itu Hari Kata Anti Komunis

Hahahaha... cakap tak serupa bikin... itu hari kata anti komunis... siap bising kecoh tak kasi Chin Peng balik ke Malaysia.... ceh.... la nie... Hu Jintao, Presiden Parti Komunis China (Presiden China) plak dibagi macam-macam sambutan pasai mari Malaysia...

Wei.... Najib Razak nie bangang ker... Hu Jintao tue bukan ker kuat pegangan Komunisme dier.... aper la... takkan tak tau kot...

Pada gua la... kenapa plak kita nak halang Chin Peng itu hari balik Malaysia... kalu dier bersalah (pasai dier komunis dan anti kerajaan) ... masa dier balik tue kita tahan (tangkap) ler dier dan dakwa la kat Mahkamah... Bukan tak boleh dakwa... atau sebenarnya Kerajaan Malaysia memang takder bukti nak dakwa dier... hahahaha...

Gua bukan sokong komunisme .. tapi pada gua... semua yang dituduh apa-apa kesalahan wajar didakwa dan dibicarakan secara terbuka.... kena ader bukti... mana boleh buat pertuduhan "ex-parte" ....... budus ker aper nih... lain la kalau yang menuduh tue takder telor.... jadi tuduh atas angin jer la...

So ... kalu Hu Jintao nie boleh masuk Malaysia dengan mudah ... makanyer Chin Peng dan ahli-ahli PKM lain pon boleh masuk ke Malaysia... so aper masalahnyer...

Apa-apa pun... itu hari Najib Razak kata 1Malaysia nih anti komunis ... jadi aper kejadahnyer Hu Jintao dibenarkan masuk Malaysia....

4 comments:

  1. bila ada kepentingan poket kroni, prinsip pun tergadai! aduhai 1malaysia.

    ReplyDelete
  2. Tue ler pasal... jahanam betulla..

    ReplyDelete
  3. tak apa kot...Hu Jintao boleh dibenarkan masuk Malaysia pasal dia tak bunuh orang-2,polis & askar kita dulu-dulu nih...Chin Peng dan ahli-ahli PKM lain (selain yang Melayu dibolehkan pulak???) tu lain..dia simbol kejahatan yang boleh dijadikan modal untuk isu 'perpaduan 1Malaysia'.

    DS Najib nak ikut bapak dia ler tu...tapi ambik tau hal rahsia kekuatan ekonomi China sudah ler.

    ReplyDelete
  4. Chin Peng tidak berpegang dengan mana-mana mazhab (La Mazhabiyyah). Hu Jintao mazhab lain. Vladimir Putin mazhab lain. Walaupun kesemuanya komunis. Kalau Chin Peng mengamalkan mazhab Hu Jintao, mungkin dia boleh kembali ke Malaysia.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1