Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 November 2009

Gua Nak Marah Nih

Bhai.. Gua nak kasitau semua... gua nak marah nih... memang marah tahap Raksaksa Sepit nih...

Pasai apa.... nih gua bagitau ikut format Che Det nih...

  1. Sekarang nih musim "Tengku Joe" (tengkujuh) ... jadi merata-rata la ader hujan hari-hari... Tapi cam sial betul kat Kemaman nih ... terutamanya kat area Bukit Kuang (paling cam sial adalah jambatan Bukit Kuang nih) .... jalan tar dah rosak teruk dah... bukan sehari dua.. dah lebih 2 minggu dah.. tapi takder sesapa nak amik tindakan.. JKR Negeri dan Pusat buat buta kayu jer... sebab jalan tar rosak... jalan jadi jem sejauh lebih 10 km di kedua-dua arah... giler ker aper... Kenapa takder sesapa nak amik tindakan nih.... itu hari masa Hari Raya Haji (Jumaat) ... hari kering takder hujan... awat.. tak boleh nak turap jalan ker... 3 hari oooi.. takder hujan.. takkan tak reti nak turap ... turap ler sebelah-sebelah... jambatan nie dah ler kecik... selorong jer sebelah... giler aper... laluan utama tue...
  2. Dah tau jalan tar di jambatan Bukit Kuang tue dah jahanam... tapi POLIS dan JKR takder pasang papan tanda tunjuk jalan alternatif.... pasang la.. bukan mahai pon kosnya... tue yang berbilion abis kat PKFZ tue takper plak... Kan senang kalu ader tunjuk arah jalan alternatif.. senang la skit bagi orang yang tak biasa jalan tue (yang tak perlu masuk lalu bandar Chukai @ Texas) ... ikut jalan Jabor-Cheneh-Jerangau tue ker... ini tidak... jalan teruk jem pasai takder sistem
  3. Menteri Besar Terengganu mana pergi.. dier orang Kijal ... Bukit Kuang nie dekat jer dengan Kijal... mana dier geng-geng orang pejabat DUN ... Ahmad Said buta ker... Awang Tera takder mata dan telinga ker... takkan benda macam nie tak sampai maklumat kat korang.... baik tak payah jadi ADUN kalu macam nie..
  4. Maner dier Ahmad Shabery Cheek (Menteri Belia dan Sukan) nih.... dier orang Kemaman... takkan tak balik raya haji kot... takkan tak tau benda nih... harap ader jadi Menteri jer... tapi satu habuk tak boleh pakai.... bodoh bangang nak mampus....cam sial jer...
  5. Kalu ler ader ambulan nak lalu bawak orang nak terberanak ker... orang nak mati ker... sure tunggu mati atau beranak kat dalam ambulan jer... sebab.. jalan jem sangkut macam sial.. cuba kalo korang kena jem 10 KM tetiap hari dan amik masa untuk lepas sekitar 1 setengah jam atau lebih... sure korang mengamuk punya.... kalu ikut hati gua yang panas nih.. mau romah Ahmad Said, Awang Tera atau Ahmad Shabery Cheek tue gua baling cat merah.... harap pengaruh jer kuat.. tapi takder tindakan...
  6. Takkan gua nak kasi kecoh kat TV3 bagitau sama Karam Singh Walia kot baru nak ambik tindakan.... lu orang jangan terkezut kalu isu nih gua kecohkan sampai kat AFP atau AlJazeera ... Takkan nak tunggu Najib Razak atau Muhyiddin Yassin amik tindakan kot... Menteri Kerjaraya (Shaziman Mansor) tak dapat info lagie ker... kalu tak dapat.. nanti gua sampaikan....
  7. Ini semua betul-betul Niamah ... (sori apek Patrick Teoh.. gua pinjam lu punya ayat power)
  8. Korang tau dah .... rasanyer dah berjuta-juta lemon dah orang yang sangkut kat jem bodoh pasai jalan berlubang tak berturap kat Jambatan Bukit Kuang nih maki hari-hari.... itu tak termasuk gua yang bikin maki nie macam zikir dah.... gampang punya ADUN/MB/Menteri .... tak boleh pakai betul...
  9. Jambatan nih penting oooo... sebab ader banyak kawasan Industri Minyak dan Gas yang gunakannya... terutamanya Kemaman Supply Base (KSB), Kawasan Industri Telok Kalong dan Kawasan Industri Minyak dan Gas Kerteh & Paka.
  10. Tolong aaaa.... gua dah tak larat la nak maki lagi.... dah macam zikir dah perkataan maki yang keluar daripada mulut gua nih... orang lain yang sangkut kat sini pon sama maki yang berjela dah jadi macam zikir....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1