Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 November 2009

Berangan-angan Tukar Kereta Baru

Pergh...

Wang EHSAN (wang sedekah) dah mari dah... dah nak sampai ke Kelantan ... ader yang dah berangan-angan tukar kereta baru nih... Hehehe.. ader la ketua cawangan yang usha Mercedes nih.. yer la... banyak tue Wang EHSAN (Sedekah) nih....

Aik.. pelik bin ajaib... dulu kata Kelantan takder minyak.... alih-alih... bagi plak wang ehsan (sedekah) ..... hehehe... pastue plak kata Kelantan ngan Terengganu tak layak dapat wang royalti 5% petroleum sebab takder telaga minyak... sebab tue la layak cuma dapat wang ehsan (sedekah) .... ini apa punya jenis tipu nih...

Tukar kereta baru la lepas nie... pergh... maybe ader yang tukar bini baru kot.. hahaha... duit masyuk... dengar khabar paling cikai sorang ketua cawangan akan dapat sekitar RM100 ribu tue... pergh... banyak tue... setakat kereta Mercedes "sekenhen" tue boleh dapat tue... hehehe

Jangan ader yang dapat bini baru "sekenhen" udah ler.... hahahaha .... takpon stok reject ... hahaha

Wei... gua percaya biler ader member story kat gua yang maybe inilah caranya UMNO/BN nak menumbangkan PAS di Kelantan... yer la... TGNA pun dah tua... panggilan Ilahi boleh berlaku bila-bila masa .... successor TGNA di Kelantan la nie belum ader yang nampak diterima semua pihak... Husam Musa yang digrooming oleh TGNA pun ramai yang tak suka... nak buat camana...

Yer la.. PAS pon ader gak ramai yang PHD (penyakit hasad dengki) ... jangan la nak tipu gua... gua tau la... pemimpin pun ader yang dapat PHD nih... jadi tak terkejut la kalu pilihan successor TGNA nanti akan menyebabkan PAS di Kelantan berpecah belah... hehehe

UMNO/BN sure akan gunakan sehabis mau duit dana awam nih (duit Petronas) untuk merasuah 1Kelantan dengan wang ehsan (sedekah) nih... macam la kat Terengganu... dan sure untuk pertama kalinyer dalam lebih 20 tahun... orang Kelantan akan termakan dengan janji-janji UMNO/BN dan wang ehsan (sedekah) nih.... dan yang selanjutnya adalah sejarah ... hahaha..

Lu ingat orang Kelantan tak terlior ker dengan wang ehsan... diorang pon jeles gak ngan orang Terengganu yang dapat wang ehsan tue... diorang pon teringin gak... gua berani potong ayam la ... orang Kelantan akan tergadai bodi punya pasai wang ehsan (sedekah) nih... percaya la...

Kalu wang ehsan tue masyuk sebelum hujung tahun nie... paling awal bulan 6 tahun 2010 PAS mungkin akan terkubur di Kelantan... kerajaan negeri akan berubah pucuk pimpinan.... dan paling lewat UMNO/BN akan dapat memerintah Kelantan.... errr.. pada 2012 nanti.. selepas menang besar dalam PRU13 ...

Yer la... gua tak berani nak jamin TGNA akan sihat senantiasa sampai 2012... diakan dah uzur tapi masih boleh memerintah... Gua harap umur dia panjang dan kesihatan dier baik.... tapi kalau TGNA dah takder... kurang 24 jam lepas tue Kelantan akan runtuh.. PAS Kelantan akan hancur.... semua sebab giler pangkat, duit dan hasad dengki.... tue jer...

3 comments:

  1. rakyat kelantan tidak semudah itu.. insya Allah, kelantan akan sentiasa di bawah pemerintahan pas..

    ReplyDelete
  2. harapnyer la... kalu termakan jugak hasutan Wang Besar (eh... macam rancangan Roda Impian la pulak)... errr.. Wang Ehsan... tak tau la pulak... hehehe

    ReplyDelete
  3. duit ehsan tu sebab Najib ada agenda dia kat Klate nu. Orang-2 UMNO yg byk puak tu kat sana pun nak jugak, sama cam Trengganu dapat. Mana aci..yer tak? Projek dibiayai oleh duit ehsan akan hanya menyenyangkan ramai kawan dalam UMNO saja...rakyat dapat ler ciput...tu pun harus yg dah shortlisted sebagai penyokong UMNO saja...kot terlepas 2,3 orang berkecuali tu mungkin ada ler..orang PAS kena ler menyamar/mengendeng pasni kalau nak habuan ehsan tu...
    Tengok! sampai hati UMNO, yg hari tu kata nak sangat perpaduan umat Islam (konon), membiarkan rakyat terus mengemis hak mereka sendiri. Perangai camna lahanat! Apa salahnya bagi kerajaan negeri terus tadbir...kot ada orang kerajaan atau PAS seleweng ker pecah amanah tu cerita lain.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1