Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 November 2009

PKFZ dan Abdul Rahman Palil

Apa citer nih... takkan senyap jer... Isu kaitan PKFZ dan Abdul Rahman Palil nampaknyer dah sejuk... la nie semua tertumpu kat orang lain la pulak... hehehe... Chan Kong Choy.. Che Det... dan Ling Liong Sik ... hahahaha...

Abdul Rahman Palil nampaknyer boleh terlepas la nie dalam isu PKFZ nih.. sedangkan dier ader duduk dalam ahli lembaga pengarah PKA ... dan dalam masa yang sama dier nih pengerusi Koperasi Pembangunan Pulau Lumut Berhad (KPPLB) .... owner asal tanah tue...

Wei... takkan la Abdul Rahman Palil nie tak terlibat langsung dalam isu PKFZ nih... sedangkan dier la pengerusi KPPLB ... sure dier ader terlibat sama la... SPRM punya siasatan macam mana... PwC dah buat audit dah... takkan Abdul Rahman Palil boleh terlepas kot...

Gua tau la... memang ramai malaun yang sebat untung dalam isu PKFZ nih.. tapi .. takkan la ADUN SEMENTA nih sorang boleh terlepas sedangkan yang lain la nie panas punggung pasai isu nih.... Masa kejadian kes tue... Abdul Rahman Palil nie EXCO Agama tue.... sure tau banyak bab agama nih...

So ... gua nak ingatkan lu orang semua .... jangan lupa... Abdul Rahman Palil nie mesti ader sangkut gak dengan isu PKFZ nih... dier pon memang baik dengan owner Kuala Dimensi Sdn Bhd (KDSB) ... heheheh... tak logik la dier tak terlibat dan tak tau pucuk pangkal isu PKFZ nih... banyak tue... RM12 bilion lebih tue... giler apa... makan 15 keturunan tak abis tue....

2 comments:

  1. Bro... betul tu, jangan bagi sejuk nie kes...

    ReplyDelete
  2. Bhai..

    Benda nie takkan sejuk punya... selagi mangkuk-mangkuk yang terlibat tidak didakwa dan dikenakan hukuman... selagi itu ler benda nih akan diwarwarkan...

    Abdul Rahman Palil tak boleh lepas tangan isu nieh walaupun SPRM kata Abdul Rahman Palil tidak terlibat..

    Apa ker bodohnyer tidak terlibat ... sedangkan Abdul Rahman Palil tue adalah Ahli Lembaga Pengarah PKA dan juga Pengerusi Koperasi Pembangunan Pulau Lumut Berhad (KPPLB) ... giler aper dier tak tahu dan tak terlibat...

    Bekas EXCO Agama konon... ceh.... buat malu orang Islam jer ....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1