Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 November 2009

Kalau Beginilah Sikap Pimpinan PAS

Gua tak terkejut la lepas nih... kalau beginilah sikap pimpinan PAS dan peserta seminar... takder la terkejut lagie lepas nih...

Selama nie gua ingat pimpinan PAS (walau diperingkat mana pun) bersikap rasional dan cuba untuk cari jalan tengah menyelesaikan kekusutan dalaman parti ... malah bersikap terbuka dengan kritikan..... tak macam UMNO/BN ... tapi.. rupa-rupanyer gua tersilap laa...

Sori la... PAS memang menempah maut.... tak per.. korang (pimpinan PAS serta peserta seminar yang nampak bangang tue) .... tunggu jer la... tak lama pon... PRU13 bukan la lama lagie.. cuma ader dua tiga tahun jer... paling awal 2012 nanti...

So... teruskanlah apa yang korang pertahankan tue... dan rasakanlah pahitnyer biler PAS dah tak diterima rakyat marhen pada PRU13 ... balik la korang jadi macam katak bawah tempurung balik.. hahaha... tak depek den nak nolong aih..

Sori la.. gua tak dapat pi seminar tue.. tapi dari sumber-sumber yang gua percayai... apa yang berlaku disana tue .. nampak sangat la geng-geng Kerajaan Perpaduan (UG) terlampau ramai dan pengaruh dah kuat giler... Hassan Ali dah letak orang dier dalam semua peringkat...

Kalau beginilah sikap pimpinan PAS ... jangan harap la dapat nak kekalkan kuasa pada PRU13 nanti ... PAS dah tak laku dah... orang tak percaya dah... yer la saper nak percaya Parti yang tak nak terima pandangan rakyat marhaen ... PAS dah sama macam UMNO...

PAS dan UMNO nampak lebih semacam adik beradik la... hahahaha... tak boleh percaya la... Buat malu gua jer... kalu ini macam.. gua cadang nak kuar jer dari PAS nih... makin karut... menang skit jer terus rasa besar kepala... terus rasa hebat.. terus rasa paling power skali...

Blah la lu...

8 comments:

  1. lu blah,gua blah.haha
    kalau bapak gua masih idop lagi,mau prast dia nengok situasi skang nih..cis

    ReplyDelete
  2. Lu blah lagi bagus..lagi hidup aman Pakatan Rakyat..Lu sapa nak suruh itu ini?Tah tah tak pernah pergi mengundi..Cerita bab politik berdekah2..tapi satu habuk tak leh pakai..

    ReplyDelete
  3. tulisan mike ni udah rope gampang je yob... udah2 le tu , tutup je la blog ni drpd banyak buat fitnah.... jgn sebab blog ni mike masuk nerake....
    sekador peringatn nak dengor ke tak mike punye pasal....awok udah nasihat...

    ReplyDelete
  4. Bhai Anonymous 5:45pm,

    Ini la masalahnyer orang Malaysia... orang bagi nasihat pon tak nak ikut... Dah terbongkang PR nanti baru la ......

    Gua dah ngundi lagi masa lu masih pakai pampers lagi la... hahaha

    ReplyDelete
  5. Aik.. Bhai Anonymous 6:14pm,

    Gampang tue kan maknanyer senang... hahahaha... memang la senang... hahahaha

    ate... terima kaseh ler yeop ooi.. teman mintak maaf ler... ini belog teman... suka teman ler nak gebang ape...

    nasihat mike tue teman terima... cuma .. ngaper... ate dah paneh hati ke... cube le bawak minum ayor lemuju tue... bior sejuk hati mike...

    ReplyDelete
  6. Salam Bro.

    Dan salam ziarah juga...

    Dah memang dasar ego, nak buat camna...? Tak boleh ditegur... lantak pi nak tergolek ke tidak..

    Tunggu jelah PRU-13 nanti.

    ReplyDelete
  7. salam tuan,

    sgt setuju dgn tuan. seriously, x sabar nk tgk puak2 ni tergolek2.

    ReplyDelete
  8. orang udoh kabo elok-elok, udoh jenuh tego elok-elok, buat nohein aje, tak mau dengo, tak paham bahase.
    ...ate deme udoh beso kepale yob, nak buat kemende lagi?...udah rato deme tu...pasni kite bior aje ler deme tu. tok soh dilayan orang gile nun....hehe

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1