Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 March 2021

Bila Agaknya Kita Boleh Lihat Senario Ni?

Bhai/DeeDee semua...

Biar gambar berbicara.... Bila agaknya kita boleh lihat senario ni lagi?? Hahaha... rasanya tak lama dah....


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


2 comments:

  1. Dah dekat....MP pun dah mula balik kekawasan naik bas, PM dah masuk dalam Kakbah......tapi.....dulu...PM ke6 pergi keMekah masuk dalam Kakbah, balik adakan PRU 14 PM ke6 tersungkur, macam mana pulak jika PM ke8 balik adakan PRU15 apa agaknya terjadi, tegak, goyang, atau tersungkur?

    ReplyDelete
  2. itu bab jengoi musim tertentu
    jangan lupa kita pun ada peluang jugak
    kalau nasib kita tak baik
    kita termasuk dalam golongan ini

    lagi sakit kalau anak anak pun dah meluat ngan kita
    depa pun mintak kita Allah matikan cepat

    Allah menciptakan kamu, kemudian mewafatkan kamu; dan di antara kamu ada yang dikembalikan kepada umur yang paling lemah (pikun),
    supaya dia tidak mengetahui lagi sesuatu pun yang pernah diketahuinya. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui lagi Maha Kuasa.

    Ya Allah lindungi kami dari smapai umur ynag hina

    Berdoalah kepada Tuhanmu dengan berendah diri dan suara yang lembut. Sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang yang melampaui batas.

    Tiap-tiap yang berjiwa akan merasakan mati. Dan sesungguhnya pada hari kiamat sajalah disempurnakan pahalamu.
    Barang siapa dijauhkan dari neraka dan dimasukkan ke dalam surga, maka sungguh ia telah beruntung.
    Kehidupan dunia itu tidak lain hanyalah kesenangan yang memperdayakan.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1