Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 March 2021

Pelik Juga Bila Polis Juga Melindungi Gengster

Bhai/DeeDee semua...

Gua dimaklumkan dalam beberapa insiden yang dikenalpasti.... terdapat anggota Polis yang juga melindungi gengster... Ada yang sampai bila ketua gengster kaki pukul dan peras ugut singgah berurusan di balai polis.... ader anggota polis yang siap cium tangan ketua gengster tue...

Nak kata ader ikatan sedara mara tidak lah pulak.... sebab anggota polis tersebut bukan orang kawasan itu...

Yang menariknya... ketua gengster kaki pukul dan peras ugut tu siap berbangga dengan kad keahlian Kelab Anti Jenayah (siap bernombor siri 000001) lagie (lambang pada kad Kelab ini meragukan @ maaf tak sempat shotkan gambarnya) .. hahahaha ... dier siap berbangga dengan kehebatannya dalam jenayah... bunuh dan pukul..... sembangnya...

Gua jadi pelik gak... macam mana institusi kepolisian boleh berjalan seiring dengan kongsi gelap, gengsterisme, dan segala macam jenayah....  siap boleh keluar masuk dan bertepuk tampar dengan pegawai-pegawai polis di balai...

Ader deal dan kawtim baik ka??

Takkan tanya pon salah.....



1 comment:

  1. Apa peliknya? Benda camtu memang boleh berlaku. Malaysia Boleh, katakan.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1