Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

26 March 2021

Sesekali Cakap Najib Razak Adalah Bijak

Bhai/DeeDee semua...

Dari dulu lagi gua berpandangan... yang merosakkan Najib Razak adalah orang sekeliling dier yang dekat dengan dier... Sama macam Anwar Ibrahim.... yang merosakkan Anwar Ibrahim adalah orang yang rapat dengannya.... orang sekeliling yang ader agenda...

So... biler Najib Razak mengatakan bahawa Undi 18 itu ditangguhkan kerana Kerajaan Perikatan Nasional sudah cuak dengan kuasa pengundi muda... yang rata-rata memang tak sokong Kerajaan PN sedia ada...  gua salute.. gua tabik...

Ini benda betul... berapa kerat ja orang muda yang percaya dengan Kerajaan Perikatan Nasional yang diterajui oleh Muhyiddin Yasin... Memang kurang.... amat sedikit... banyak yang marah dan tak puas hati... macam kes saman ekzos motorsikal jer dah cukup la... belum lagi citer pasai nombor plet...

Geng-geng lori memang bengang dengan Muhyiddin Yasin hanya pasai hon tenonenonet dan sticker pada cermin kereta... Memang cari pasai... itu belum lagi citer pasai saman pelitup muka... dan lain-lainnya...

Yang pasti... Undi yang akan dapat oleh Kerajaan PN memang akan haup... memang akan jahanam... memang akan rendah.... Harap kat undi para Walaun bodoh ja....

Macai UMNO for sure takkan undi BERSATU/PAS atau Perikatan Nasional.... pengaruh dan aura BOSKU memang kuat.... mimpi la Perikatan Nasional nak dapat undi nih... Hahaha



2 comments:

  1. pemimpin ni pun dah tempang cuma harap nak dapat balik kosa
    itu saja untuk pancing undi
    sanggup buat apa saja cakap apa saja
    bila dah dapat mampuih la hangpa
    aku mesti beres porut aku n puak aku dulu

    sama sama tempang duk rebut pengaruh
    bnayak ynag pentingkan dunya dari akhirat

    Dan apabila kamu melihat mereka, tubuh-tubuh mereka menjadikan kamu kagum. Dan jika mereka berkata kamu mendengarkan perkataan mereka. Mereka adalah seakan-akan kayu yang tersandar

    jngan tertipu ngan permimpin ynag hanya gila dunya

    ReplyDelete
  2. 'Yang merosakkan dia adalah orang di sekeling dia'
    Kita adalah dengan siapa kita berkawan
    Begitu juga kawan kita boleh menyalahkan kita kerana berkawan dengab kita

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1