Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 March 2021

Ini Memang Lawak

Bhai/DeeDee semua...

Ini memang lawak... hahaha...  selama nih yang bawak elemen bergocoh adalah PAS... yang bawak elemen ekstrim adalah PAS... yang sampai ader yang mati macam di Memali pon adalah PAS gak... yang mengharamkan... yang mengkafirkan... yang melabelkan macam-macam adalah PAS.... yang di bakar sentimen sentiasa dulunya oleh Abdul Hadi Awang


“PAS berpegang kepada prinsip perlembagaan persekutuan, kedaulatan undang-undang, konsep adil untuk semua, kepimpinan berintegriti dan berakhlak budiman serta mengambil pendekatan politik yang menyatukan ummah.

“Justeru PAS menyeru semua pihak supaya mendukung pendekatan sederhana, prihatin rakyat dan berkebajikan yang dibawa oleh PN, dan menolak pendekatan ekstrem, oportunis dan melampau yang tidak sesuai dengan negara Malaysia bermasyarakat majmuk, katanya.

Gua gelak jer... Hahahaha...

Semenjak dah jadi Duta Khas bertarah Menteri nih... dah lembut dah tutur kata Abdul Hadi Awang... dan tak keras dah dier dalam isu arak, judi... malah dalam isu Kalimah Allah pon dah lebih lembut gigi dari gusi....

Hahaha..... mudah betul rupanya nak lembutkan seorang yang ekstrem... patut dahulu ... sekitar tahun 85.... patut Mahathir Mohamed lantik ja Abdul Hadi Awang jadi Duta Khas bertaraf Menteri... mesti takkan jadi Insiden Memali... Mesti Ibrahim Libya tak melawan bila PDRM mintak serah diri....

Hahaha...

Adoilah... kesian mangsa kes Memali.... jadi mangsa serakah Abdul Hadi Awang jer...



1 comment:

  1. Aku tak percaya hadi drp dulu lagi, walau pun masa tu aku penyokong Pas. Itu pun kerana kepimpinan almarhum tg fadil nor dan tg nik aziz. Kepimpinan Pas hj hadi skrg tak ada beza dgn umno atau Bersatu, cuma mrk pakai kopiah/serban!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1