Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

07 March 2021

Rais Yatim Ni Siapa?

Bhai/DeeDee semua...

Tetiba jer Rais Yatim bersuara... Suruh UMNO dan BERSATU kekal muafakat... Giler ker aper... Rais Yatim ni siapa? Apa kapasiti dier nak unjurkan camnie... Huhuhu...

Wei... Ader ka BERSATU bagi muka dan beri laluan kat UMNO... UMNO lagi banyak menang kerusi Parlimen berbanding BERSATU.... UMNO lagi kuat akar umbi.... BERSATU apa yang ader... PRU15 nanti BERSATU bungkus lar.... Itu hari PRU14 BERSATU menang pun bukan pasai BERSATU memang kuat... masa tue BERSATU punya calon pon dapat undi dari penyokong PH.... bukan kerana calon BERSATU tu ader kredibiliti... BERSATU tu takder aper pon....

Ini sebenarnya BERSATU sudah semakin cuak.... BERSATU tahu yang PAS memang parti tak guna... PAS mesti akan bertanding banyak kerusi... dan pada PRU15 belum tentu calon BERSATU akan dapat undi dari penyokong PAS... malah belum tentu calon BERSATU akan dapat undi dari penyokong dan pengundi MCA dan MIC....

Kalu nak harapkan penyokong dan pengundi GERAKAN.... apalah sangat ... berapa kerat jer yang ader.... Huhuhu.... memang tabley harap pun...

Itu sebab Rais Yatim nih bagi cadangan dan usulkan bahawa UMNO dan BERSATU kekal bekerjasama.... Hahaha... Dier tahu BERSATU tabley pi mana...

Bodoh la UMNO kalu nak ikut sangat cakap Rais Yatim atau Annuar Musa.... bodoh.... dua tiga orang nih aderlah opportunis... carik makan jer... Bangkai-bangkai nih kasi buang jauh-jauh.... busuk dan membusukkan jer....  UMNO kena campak jer Mahathir Mohamed nih punya worang... tabley pakai

Adoilah...



2 comments:

  1. Kepala botak dan ada phd....rety ade?

    ReplyDelete
  2. Masa lu belum beranak dia dlm team B phm ade...!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1