Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 March 2021

Kalau Ahli UMNO Tak Nampak Lagi Tak Tahu Lah

Bhai/DeeDee semua...

Benda simple jer ... kalau ahli UMNO tak nampak lagi memang tak tahu lah .... Betul.... Benda terang lagi jelas... 

Nasihat dari Presiden UMNO, pemimpin nih semua takmo nak ikut dan banyak dolak dalih.. tapi bila dapat nasihat dari Presiden BERSATU laju ja pemimpin nih semua ikut...

Patut ahli-ahli bawahan dalam UMNO nih kasik tekan la pemimpin UMNO yang celaka nih... yang lebih ikut nasihat Presiden BERSATU daripada nasihat Presiden UMNO .... mereka nih dah dikira belot... dah dikira melanggar dasar dan polisi parti..

Takkan kot ahli UMNO bodoh sangat sampat tak nampak macam mana khianatnya pemimpin mereka yang bersekongkol dengan BERSATU nih... takkan nak tunggu dah tertonggeng UMNO baru nak buat tindakan....

Buang jer la...

Lembaga Displin UMNO patut pecat ja mana-mana pemimpin UMNO yang takmo dengar nasihat Presiden UMNO tapi boleh pulak dengar nasihat Presiden BERSATU...

Takkan Lembaga Disiplin UMNO takder telur kot??? Sudah pondan ka?? Sudah jadi SAJAT ka Lembaga Disiplin UMNO???

Hahaha



3 comments:

  1. semua orang UMNO samada peringkat cawangan bahagian sama ajer dia ada satu kluster jer...



    iaitu "Kluster Duit"

    kalau kena jolok dengan duit sket suma jadi lembik....

    ReplyDelete
  2. Presiden dan bekas presiden kaki makan duit haram buat hapa nak ikut. Bengap

    ReplyDelete
  3. sayang oi duit bulanan libu libu
    masuk politik ynag utama cari harta untuk diri sendiri dulu
    untuk pengundi lambat sikit kalau ada lebih
    ini macam pun tarak paham ka
    mana ada setakat ni pemimpin berjiwa rakyat
    ini pun satu musibah jugak

    sejarah tak pernah menipu

    Adam pernah menggemparkan negara selepas mengamuk di Jalan Chow Kit, Kuala Lumpur pada Oktober 1987 dan dalam kejadian itu, seorang lelaki terbunuh akibat terkena tembakan rambang.

    Adam yang berumur 26 tahun ketika kejadian, terlepas daripada hukuman mati dan dihantar ke Hospital Tanjung Rambutan selama 10 tahun kerana disahkan tidak siuman ketika melakukan kesalahan berkenaan.

    perginya seorang rakyat yang keciwa
    إنا لله و إنا إليه راجعون

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1