Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

30 March 2021

Hah ... Nampak Tak?

Bhai/DeeDee semua...

Bukan senang bhai nak letak jawatan... tambah plak dengan jawatan tue... income boleh masyuk.... sama ader income secara sah ataupun secara tak sah... Hahaha... jangan kata senang.... susah bhai nak letak jawatan nih sebenarnya....

Tak percaya ka???

Tengok apa MCA cakap... tengok apa Wee Ka Siong cakap ... Dier sekarang nih menjawat jawatan Menteri Pengangkutan... satu jawatan yang pada gua dier tak buat aper kerja pon... langsung tak bergerak... Isu-isu berkaitan dengan dunia e-hailing dan p-hailing pun dier tak amik port... Isu berkenaan lesen dan permit serta cukai jalan pun slow... isu APAD pun dier tak berapa nak cakna...

Tapi biler ader ura-ura disuruh letak jawatan oleh Pengerusi BN iaitu Ahmad Zahid Hamidi.... nampaknya Wee Ka Siong sedang bersilat lidah... berpusing-pusing cari jalan nak selamatkan jawatan dier... Hahaha

Itulah sikap sebenar MCA dan MIC .... kalu dah dapat jawatan tue... bukan senang la nak lepaskan.... sama gak macam Annuar Musa.... hahaha.... mimpi la kalu korang nak tengok Annuar Musa nak lepaskan jawatan dier dalam Kerajaan Perikatan Nasional walaupun diminta dan diarahkan oleh Majlis Tertinggi UMNO.... mimpi la bhai...





1 comment:

  1. singkir kan semua pegawai lantikan Tun segera... semua lantikan pegawai tinggi lantikan Tun kaki busuk Tun semuanya... kaki busuk yang suka buat sabotaj pada semua PM yang lalu.

    Singkir kaki busuk ini segera

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1