Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

21 March 2021

Ugutan Buat Ahmad Zahid Hamidi

Bhai/DeeDee semua...

Selaku Presiden UMNO... Ahmad Zahid Hamidi dilihat sedang diuji dengan pelbagai ujian... bukan sahaja ujian dari segi kesnya di Mahkamah.... tapi ujian sebenarnya adalah mengenai kepimpinannya menerajui UMNO itu sendiri...

Shahidan Kassim (kes pedophilia pun tak setel) berani mengugut Ahmad Zahid Hamidi.... Siap nak bawak keluar semua team dari Perlis untuk lawan keputusan Ahmad Zahid Hamidi memutuskan hubungan UMNO dengan BERSATU...

Lepas tue kita dapat lihat pulak Annuar Musa (yang memang dari awal lagi ketegaq nak kerjasama dengan BERSATU pasai dier dapat jawatan dengan BERSATU) melawan keputusan Ahmad Zahid Hamidi dalam bab kerjasama UMNO dan BERSATU...

Nih Ismail Sabri pulak buat perangai yang sama..... Dari apa yang gua nampak.... semua yang nak teruskan kerjasama antara UMNO dan BERSATU adalah puak-puak dalam UMNO yang mendapat tempat dan kedudukan dalam Kerajaan Perikatan Nasional..... Mereka-mereka ini gua lihat adalah opportunis...

Antara yang tegar jugak ngan kerjasama UMNO / BERSATU ini adalah Hishamuddin Hussein... yang ini lagi awal memang pikir agenda dier jer.... hahaha

Aper pon... Ahmad Zahid Hamidi mestilah berani memperlihatkan yang beliau berupaya kekal dengan keputusannya... dan dilihat layak menjadi Presiden... Nih kalu ahli pon boleh sanggah dier... macam mana dier nak dilihat sebagai seorang Presiden yang kuat dan berautoriti...

Ahmad Zahid Hamidi kena tegas.... Ahmad Zahid Hamidi kena cepat buat keputusan... keputusan yang firm... Buktikan kepada massa yang Ahmad Zahid Hamidi memang layak untuk berada di kedudukan Presiden UMNO....



1 comment:

  1. kena tegas untuk urusan dunia
    tapi apa bolih buat pemimpin pun dah tempang
    jugak kena tegas untuk urusna ynag ada kaitan ngan Islam

    sia sia Allah jadikan umat Islam ramai dinegara ini tapi para
    pemimpin Islam tak tegas jaga halk hak Islam

    walau sebagai pemimpin tapi sebagai hamba Allah ada kewajipan untuk Islam bila perlu tampil ke depan bukan menikus
    jawatan dunai tolak tepi sekejap
    tak kira jawatan politik atau jawatan lain bila bab Islam dipertikai
    wajib umat bersatu nampakkan kesatuan umat Islam teguh bersatu

    Dan berpeganglah kamu semuanya kepada tali (agama) Allah, dan janganlah kamu bercerai berai

    negara majoriti Islam corak pemerintahn mestilah Islam
    tak kan macam kapir pulak
    tonggaknya dipegang olih Islam

    tengaok singapo kecik aja tapi tampok dipegang olihg kpair corak pemerintahan pun macam kpair la
    ada umat Islam tak dibagi solat JUmaat takkan cilako punya sistem
    kpair ynag diamalkan
    samapai umat Islam dinegara itu takut nak bantah besarbesaran
    tak heran la China kOminis sanggup tindas umat Islm uighur

    kalau singapo negara besar lagila ranggi puak ni ngan Islam
    dalam halus cari ruang untuk tindas Islam

    dunai dunia jugak bab akhirat kena ambil berat
    sebab disana akan dihidupkan kembali oilh Allah
    untuk selama lama nya

    (Ibrahim berdoa): "Ya Tuhanku, berikanlah kepadaku hikmah dan masukkanlah aku ke dalam golongan orang-orang yang soleh

    tinggi martabat orang soleh smapai Nabi pun minta termasuk dalam
    golongan orang-orang yang saleh

    adakah kita n para pemimpin ynag duk ada orang orang soleh?????
    inilah persolannya

    pikir pikir la sendiri tengah Allah belum cabut ruh dari jasad kita
    bagi orang beriman kepada hnaya Allah
    dunya n akhirat tak dapat dipisahkan

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1