Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 March 2021

Sudah Kantoi Kalu ...

Bhai/DeeDee semua...

Benda nih bukan setakat viral bodoh jer... tapi ramai yang dah buat semakan... memang betul ader "potong q" di Kelantan.... bukan calang-calang punya senarai... Hahaha... siapa yang buat senarai nih memanglah pailang...

Hahahaha...

Sekarang... sudah kantoi kalu.... Hahahaha.... nak "potong q" punya pasai sebab nak senang pi berjalan... dengor khabor... bukan setakat yang terlibat ngan SUK... tapi siap anak bini lagi.... hahaha

Ntah la...

Bab "potong q" memang hampeh... aper pon tahniah la kat whistleblower tue... hehehe... at least berjaya kantoikan kerja jahat puak-puak lahanat bertopeng agama nih... Hahaha... aper lu ingat geng Lobai dan Ostad tak "potong q" ka??

Hahaha



5 comments:

  1. Lantak lah bhai, rna vaksin jenama pfizer tu masih peringkat percubaan dan kalau apa2 tak elok berlaku atau mandul padan muka lah depa. Tapi mana tahu entah2 placebo jer bila tengok piem, nor hisham dan lain2 muka kompiden mcm lahanat je.

    ReplyDelete
  2. Bhai...gua xsetuju lu cakap ni 'potong q'. Ni bukan ape2, tapi kerane "takut Allah"... lu ingat baik2 bhai... setahun lepas.. gua tolong flashback eh..

    -masa covid mengganas di china-
    lobai: korona ini Allah turun sebagai bala untuk kapiaq kat china kerana menzalimi muslim.

    -masa covid membantai melayuislam-
    lobai: takut Allah, jangan takut covid, lemah iman org yang takut selain Allah

    -bila vaksin dah sampai-
    lobai: "saya antara frontliner yang paling9 front pembawa panji jihad" (ini kot dalil yg logik gua rasa)
    bhai: bai lu bukan frontliner, ni potong Q
    aku: kita tunggu dalil nanti...

    ReplyDelete
  3. Belom ada dalam sejarah pencuri di mana mana dooonia ini bila si pencurik pulangkan duit yang didakwa mencuri siap buat sumpah laknat lagi dia tak mencurik...

    Bak mai satu contoh pencurik yang lain kat dooonia ini yg serupa dengan si pencurik di atas tadi....

    yang pling banyak kita dengar bila dah mencurik si pencurik tak buat sumpah laknat nak pulangkan duit curik dia kata "Bukan Salah Saya" yang memcurik dan membailout sambil maki hamun Bangsa Melayu pemalas tatau berniaga bagai..!!!


    Akai ader..!?

    ReplyDelete
  4. Apa nak di herankan. Kelantan dan tganu antara top yg visit pornhub satu masa dulu

    Malaysia’s East Coast records highest Internet porn streaming, says video company - headline the Star

    Jangan ingat depa suci sangat

    ReplyDelete
  5. awat la kemarok snagat ngan baksin ni
    ambo memang tak endak tunggu tengok depa nak paksa atau tidak

    Tidak ada sesuatu musibah pun yang menimpa seseorang kecuali dengan izin Allah; Dan barang siapa yang beriman kepada Allah, niscaya Dia akan memberi petunjuk kepada hatinya.
    Dan Allah Maha Mengetahui segala sesuatu.

    bala dari Allah untuk mansuia ynag bnayak ingkar
    semua pakat rasa akibatnya

    ramai dari golongan ini
    Mereka satu sama lain selalu tidak melarang tindakan mungkar yang mereka perbuat. Sesungguhnya amat buruklah apa yang selalu mereka perbuat itu.

    tak ramai ada ynag dihalang pulak
    Dan orang-orang yang beriman, lelaki dan perempuan, sebahagian mereka (adalah) menjadi penolong bagi sebahagian yang lain. Mereka menyuruh (mengerjakan) yang makruf, mencegah dari yang mungkar, mendirikan sembahyang, menunaikan zakat, dan mereka taat kepada Allah dan Rasul-Nya. Mereka itu akan diberi rahmat oleh Allah;
    sesungguhnya Allah Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana.

    Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengkhianati Allah dan Rasul (Muhammad) dan (juga) janganlah kamu mengkhianati amanat-amanah yang dipercayakan kepadamu, sedang kamu mengetahui.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1