Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 June 2009

Mati Lagi Sorang

Sampai biler kes kematian kat dalam lokap nak abis nie...

Semua orang tahu polis belasah suspek tiap kali siasatan kes.... kalau ada yang tak tahu tue... memang pelik la... mungkin hidup dalam hutan kot...

Masalahnyer... masa belasah tak ingat dunia... tau diorang hebat dan power jer... yer la.. kuasa ditangan diorang... tapi bukan tak boleh belasah... berpada-pada udah ler... la nie dah mampus.. camana.... apa nak cakap... bukan boleh kasi hidup balik...

Sindrom buat tak paham dan sajer senyapkan kes memang dah lama ader dalam PDRM... bukan diorang jer... RELA pon sama... tapi sampai biler... cuba kalau yang mati tue adik beradik atau sedara mara diorang... baru la ader akai...

Malas la nak cakap panjang.. sakit hati... sebab yang membelasah tue perangai lebih teruk dari binatang liar... Ini baru suspek jer... bukan terbukti dier yang buat... nak tau terbukti.. tunggu la bicara kat Mahkamah... walaupun memang nampak dier buat... tapi hukuman perlu dari Mahkamah...

Cuba kalau artis atau VIP yang kena tangkap khalwat, zina dan sebagainya .... jadi suspek.. ader berani ker Polis nie belasah.... mana ader berani... memang takder telor la jawapnyer... kalau biasa belasah suspek.. kenapa masa nie tak berani belasah...

Baca Sini : Tahanan mati dalam lokap

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1