Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 June 2009

Akhirnya....

Akhirnya... bersuara jugak Najib Razak pasai isu debat yang dicadangkan oleh Nik Aziz... hehehe

Agaknyer la... Rosmah Mansor dah bagi keizinan kot kepada Najib Razak supaya bersuara bab nie... apa-apa pun... belit camana pun... orang semua tahu yang Najib Razak memang takder "TELOR"..... hahaha

Itu la... selalu sangat makan roti canai kosong.. itu la jadinyer... hahaha.. la nie dah takder telor...

Korang bayangkan la.. bertapa la nie maybe Barrack Obama tengah tergelak terguling-guling mendengarkan betapa takutnya Najib Razak nak berdebat.... iyer la.. baru la dier (Obama) tahu yang Najib Razak sebenarnya takder telor...

Alangkan kat Indonesia pun ader perdebatan.. kat USA korang jangan amik kira... kita amik la contoh negara yang kononnya selalu kita kutuk dan buli... Indonesia... kita tak boleh nak celen diorang.. pasai kat sana pemimpin dier semua ader telor.... kat Malaysia nie... UMNO/BN semuanya pondan... mak nyah.. takder telor.... hahaha

Najib Razak..... lu bawak la citer pusing satu dunia konon nak cover cerita debat nih... tapi hasilnya satu Persekutuan Tanah Melayu (Malaysia) sedang ketawa besar pasai dapat Perdana Menteri takder telor... chicken.... mak nyah...

Gua rasa la.. Najib Razak patut ambik MAMA JUWIE sebagai penasihat dier la... MAMA JUWIE boleh ganti orang-orang kanan Najib Razak termasuklah ROSMAH MANSOR (oit... nanti tak pasai la MAMA JUWIE kena C4 nanti... hahaha)

hahaha...

Baca Sini : Debat tak selesai soal ummah

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1