Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 June 2009

Pelacur Tua Menggoda Lagi

Hehehe...

Semalam gua ader tulis pasal ader orang tue yang berbini dua sedang dihasut (bisikan) oleh syaitan supaya berzina dengan pelacur tua berumur 50 tahun... Ingatkan selepas ramai-ramai membaca Al Fatihah dan Ayatul Kursi... syaitan tue boleh lari dan meninggalkan bisikan... tapi....

Rupa-rupanya pelacur tua yang berumur 50 tahun itu pula yang terhegeh-hegeh menggoda, memujuk rayu dan kata macam-macam supaya orang tue (yang berbini dua tue) akan sanggup berzina dengannya...

Hahaha... sapa nak kat pelacur tua berumur 50 tahun yang dah takder gigi pastue dah hampir nazak dah.... hahahaha... dah la tua kerepot... tak sedar rumah kata pergi kubur kata mari... hahaha

La nie kita boleh dengar macam-macam yang keluar dari mulut pelacur tua berumur 50 tahun tue... ader masa ayat memujuk yang kuar... ader masa ayat menggoda yang kuar... tapi jangan terkejut... ayat mengutuk dan memaki pun ader sekali.... mana taknyer... promosi dah bagus... tapi orang tue tak layan (bisikan dari syaitan dah lenyap)... jadi bengang la pelacur tua tue....

Pelacur tua tue kata... dari tak dapat menggoda sehingga berzina... baik aku maki orang tue (yang berbini dua) seberapa banyak maki yang boleh... baru puas hati aku... Siap pelacur tue tue kutuk "anu" orang tue (yang berbini dua) pendek dan kecik... siap kata pengecut... siap kata takder telor... siap maki.... tak power... tak sampai 5 minit main .. malah sanggup kata orang tue (yang berbini dua) mandul..... hahahaha

Ini semua ayat-ayat maki pasai orang tue (yang berbini dua) tak nak berzina dengan dier... hahaha... mana best berzina dengan pelacur tua.... bini yang ader dua (montok dan mantap) tue... lagi best main... hahahaha

Padan muka la kat pelacur tue yang berumur 50 tahun tue... dah ler LOHE dan tak laku... ader hati nak menggoda orang lain (orang tue yang berbini dua) untuk berzina dengan dier... hahahaha.... bagi free pon orang tak nak la.... orang giler yang kat tepi longkang tue pon tak mau.... ada paham.....

hahahahaha

Baca Sini : PAS tunduk kepada tekanan

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1