Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 June 2009

Berzina Dengan Pelacur Berumur 50 Tahun?

Hahahaha...

Tajuk kali nie memang panas... Gua nak citer tentang perlakuan orang yang nak berzina dengan pelacur yang berumur 50 tahun... Pelacur nie dah boleh dikira sebagai nenek dah... dah LOHE kata orang Perak... hahahaha...

Apa yang sedapnyer buat orang yang nak berzina dengan pelacur yang berumur 50 tahun sedangkan orang tue sudah ada dua isteri (bini) yang baru kahwin sekitar 4 atau 5 tahun lepas. Pulak tue dua-dua bini yang dier ader tue memang anak dara... tak pernah lagi kahwin dengan sesapa... memang mantap... servis pun bagus...

Tapi ader pulak dalam hati orang tue (bisikan pihak tertentu @ syaitan) yang nak mencuba berzina dengan pelacur tua berumur 50 tahun... Masalahnyer pelacur tue memang dikenalpasti ader banyak penyakit... HIV+, AIDS, GONORHEA, SIPHILIS dan pelbagai jenis penyakit yang berkait rapat dengan kelakuan seks rambang dan hubungan kelamin.

Malah pelacur tue nie pulak dah takder gigi... nyanyuk dan pelupa. Tapi masih garang pada masa-masa tertentu dan boleh pulak membunuh jika berkesempatan. Dulu pelacur tue nie dah nyaris kena tangkap pasai dier didapati membunuh orang... tapi terlepas sebab mengaku nyanyuk...

Pelacur tua nie memang ramai yang bagitau tak boleh pakai punya... hati busuk... badan busuk.. perangai busuk... dan macam-macam lagi.. Kalau bab makan benda haram.. pelacur tua 50 tahun nie la yang paling kedepan... memang hebat... Dulu dia nie pernah jadi mak ayam... tapi tak lama... Oh yer.... dengar khabarnyer... sekarang nie tengah nazak... rasanyer tak sempat sambut raya posa tahun 2013 kot...

Tapi tue la... ader hati gak orang yang berbini dua (muda belia tue dan seksi lagie) nak berzina dan bersetubuh dengan pelacur tua berumur 50 tahun nie... masalah betul la.... harapan gua mintak-mintak bisikan jahat dalam hati orang tue supaya berzina dengan pelacur tua berumur 50 tahun tue dapat lah dipadamkan...

Bisikan nie biasanya dari hasutan syaitan... so... mari kita sama-sama baca Al Fatihah dan Ayatul Kursi banyak-banyak supaya dapat menghalang hasutan syaitan ini daripada mengganggu hati dan perasaan orang tue dan menghindarinya daripada melakukan zina dengan pelacur tua berumur 50 tahun tue...

2 comments:

  1. salam bro;fuyoo... lu punya citer banyak syok bacalah, wa baca sampai tergelak-gelak kah.!kah.!kah.!ni citer penuh dgn makna ni..BRO teruskan berkarya dengan cara bergini,seronok bila membacanya ...ok wa chou dulu....!!

    ReplyDelete
  2. hahaha.. itu baru sikit tue gus story... ader masa gua story lain gak.. hahahaha

    kalau terkena sesapa tue... maap jer la yer... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1