Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 June 2009

Polis Terpedaya

Woi... korang percaya ker apa yang Ketua Polis Selangor cakapkan nih...

Polis terpedaya dengan pemberian permit makan malam yang jadi ceramah politik... La takkan sampai camtue sekali Polis boleh kena perdaya... Kalau polis pon boleh kena perdaya... hahaha... memang la macam bangang..

Dah yang mintak permit tue parti politik.. tentu ler akan ader sikit "tazkirah" .... hahaha... takkan itu pon tak tau kot...

Kalau sekolah buat majlis makan malam... sure ader sikit kata-kata ucapan dan "tazkirah".... abis tue UMNO/Bn buat majlis makan malam takder bertukar ceramah ker? ... bodoh ker apa... Woi mangkuk... UMNO/BN lagi banyak guna taktik ini... sampaikan berita TV pon diorang gunakan untuk berceramah dan kempen.... buta dan pekak ker?

Baca Sini : Jangan Perdaya Polis

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1