Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 June 2009

Kitorang Wakilkan Kepada Lu

Ibrahim Ali Al-Kataki nak jadi hero... hahahaha

Semenjak mengangkat diri jadi Presiden Persatuan Pribumi Perkasa (Perkasa), Ibrahim Ali Al-Kataki nampaknya makin menjadi-jadi tenggelam punca... Yer la... dier nie bukan mewakili orang Melayu.. dia mewakili orang pribumi (Orang Asli ler tue... hahaha)... jadi tak terkejut la kita biler dier mencarut tak tentu pasai bab isu UG nie...

Yer la... bukan ker dier Orang Asli (Pengerusi Perkasa)... jadi dier mana tau isu sebenarnya... Wei mangkuk takder telor oooi... Lu mana layak jadi jurucakap nih... lu takder kelas... lu takder telor.. kalu lu ader telor.. tentu lu berani bertanding secara "Mano-a-mano" masa piliharaya... Kalu lu ader telor... tentu lu tidak bertanding atas tiket PAS dulu...

Lu nie gua kelaskan sebagai "munafiq" ... pasai apa... lu sendiri patut tau la.... kalau tak tau.. pi la mengaji dulu.... cakap tak serupa bikin... tada telor punya worang... Sudah la... lu cakap sejuta kali keluar paper pon... lu ingat ader orang dengar ka lu punya cakap... lu tau tak... la nie lu syok sorang-sorang jer...

Cuba kasi tau berapa ramai lu punya ahli persatuan Perkasa tue... kalau cecah seribu tue... gua rasa semua tue memang bodoh punya worang... takder akai sendiri... bodoh nak mampus... Ibrahim Ali yang bangang dan pengecut takder telor tue pon korang nak ikut... Dier masa dah nak lemas itu hari... sanggup menjilat ludah dier sendiri dengan jumpa Tok Guru... la nie masa dah selamat... dier kencing atas kepala Tok Guru..

Ibrahim Ali.... nasib baik la gua orang Perak.. pengundi di Perak... kalau tidak gua challange lu "mano-a-mano" dalam pilihanraya kat mana yang lu bertanding... tak payah lawan dengan pemimpin PAS/PR ker.. cukup ngan gua jer... lu lawan... sure lu kalah punya... gua konfiden.. sebab apa.... jangan riso... masa bertanding nanti... gua akan pasangkang semua rakaman ucapan lu masa lu sebelum bersama atas tiket PAS dan rakaman ucapan lu selepas menang atas tiket PAS... kasi semua orang tau...

Baru lu ader akai masa tue... baru la orang semua boleh tau siapa Ibrahim Ali Al-Kataki yang sebenarnya... pundek punya worang... ini worang lagi teruk dari ular... kasi hantam sama dier...

Baca Sini : Pemimpin PAS takut PKR/DAP

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1