Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 June 2009

Makin Hari Makin Mencacai

Orang kata... biler bercakap tue.. pastikan berhati-hati.. cover sikit la bhai...

Ini tidak... bila depan wartawan media UMNO/BN, punya lah seronok bercakap sampai tak ingat dunia... pusing mai.. keluar semua cerita bawah kain.. dalam kelambu... atas katil dan sebagainya... masa tue ingat nak glamer jer...

Ramai pimpinan utama PAS macam tue.. susah nak cakap... banyak kali dah nasihat supaya kawalkan sikit cakap tue bila depan wartawan... bukan ker wartawan la punca banyak artis kat Malaysia nie bercerai berai...

Kalau tengok rancangan Melodi tue... ruangan terjah tue la antara penyebab ramaiartis bergaduh dan bercerai berai.. penerbit rancangan tue seronok la rating dier naik.. yang jadi masalahnyer.. artis tue sendiri la yang mulut tak reti nak cover...

Sama la macam dalam PAS.... bila datang jer wartawan... semua nak cerita... bodoh nak mampus nih..

Cuba belajar ngan orang korporat... diorang kalau kena tanya dengan wartawan... selalu cakap no komen.... kan senang... tanya apa pon.. jawapan no komen... takder la dijaja cerita yang tak baik ka.. oleh wartawan...

Kalau cara simple camnie pon tak boleh nak paham.... baik tak payah jadi pemimpin PAS la... baik jadi ahli PAS biasa jer...

Paham ka apa yang gua cerita nih?

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1