Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 June 2009

Takder Niat Nak Rampas

Hahaha..

Takder niat nak rampas konon... boleh percaya ka... Yer la.. kalau kerajaan tak rampas... dia cuba gunakan Akta Kanun Tanah Negara..... konon untuk pembangunan negara la... pampasan pulak biasanya ciput..

Bukan sekali kena tipu orang kampung nih... dah banyak kali dah... alangkan tanah mulik Universiti Malaya pun ada pihak terliur nak ambik buat pembangunan konon... Korang perasan tak tanah Pusat Kusta kat Sungai Buloh... ader gak hati beberapa kroni BN dan kerajaan sendiri nak ambik alih tanah tue nak buat pembangunan...

Tipu sana tipu sini... tak abis-abis..... apa nak jadi la... konon takder niat la... hahaha

Sapa mau percaya... macam kes pengambala kambing yang selalu pedajalkan orang kampung kononnya ader serigala nak makan kambing dia..... tipu tak ingat dunia... itu la..

Baca Sini : Kerajaan tidak ada niat rampas tanah kaum Iban

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1