Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 June 2009

Sah Ker?

Sah ker kerajaan BN kat Perak? Sapa yang sah? BN sendiri yang sahkan ker? Mahkamah yang sahkan ker? ataupun yang paling berhak.. rakyat ... rakyat Perak ader sahkan ker penguasaan kerajaan BN kat Perak?

Rasanyer.. cuma 46 peratus jer yang sahkan penguasaan Kerajaan BN kat Perak.. itu bukan majoriti bhai... lu ader belajar statistik ker... itu kira minoriti... kecik tue.. kalau dalam saham syarikat.. dier takder kuasa nak pegang kuasa mutlak...

Apa jawapan 54% rakyat perak yang lain... diorang sahkan ker Kerajaan BN kat Perak... rasanyer mampus lapan belas kali pun diorang tak akan sahkan... percaya la... kalu ader berani.. kasi bubar la DUN Perak.. buat mandat baru... kasi tengok berapa ramai yang akan sahkan penguasaan Kerajaan BN di Perak... hahaha... itupun kalu ader telur la... rasa gua BN mana ader telur... hahaha

So... aper ke halnyer Muhyiddin Yassin kata Kerajaan BN kat Perak sah.... sapa yang iktiraf.... mahkamah ker.... woi.. sudah lama (lebih 20 tahun) orang tak percaya sama itu mahkamah.... sebaba mahkamah kat Malaysia sudah kena beli.. boleh dibeli... hakim banyak yang takder telur... jenih hakim yang nak jadi bahan bakar api neraka jer... yang ramai...

Jadi saper ader percaya lagi sama itu Mahkamah... kita lawan kat Mahkamah pun pasai nak cukup syarat... ikut prosedur jer.. yang lain tue... takder la orang nak percaya... Gua.. dah lama tak percaya sama itu Mahkamah...

Mahkamah kat Malaysia nie tak lebih dari Mahkamah Kanggaru... hahahaha

Baca Sini : BN Kerajaan Sah di Perak

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1