Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 June 2009

Memang Kayu

Dulu kayu nie Menteri Pelajaran... ingatkan pandai.. rupa-rupanya bangang...

La nie jadi Menteri Dalam Negeri.... pun masih bangang jugak...

Itu hari masa hantu UMNO serang Karpal Singh kat Parlimen, Polis kata diorang takder kuasa nak halang pasai Parlimen ader peraturannyer... Tapi masa kat DUN Perak... Polis boleh pulak masuk sesuka hati dan kacau DUN.... bukan ker DUN dan Parlimen sama taraf....

La nie kayu nie dok kata tindakan Polis kat DUN Perak haritue mengikut lunas undang-undang... Undang-undang kepala b***h dier.... Itu bodoh namanyer... Konon Ganesan speaker sah... Macam mana dier jadi speaker... kalau angkat sumpah pun dengan timbalan speaker yang dah kena pecat... bukan ker speaker kena angkat sumpah ngan Sultan/Raja dan Hakim Mahkamah Tinggi.... bodo ke apa...

Tue la.. dulu Tun Hussien Onn silap antar kayu nie belajar kat oversea... dia bukan pi belajar... pi main pompuan dan minum arak jer... tue la hasilnya.... kayu nak mampus...

Baca Sini : Police intrusion in Perak assembly within law

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1