Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 January 2021

Harga Bahan Bakar Petroleum Naik Lagi

Bhai/DeeDee semua...

Harga bahan bakar petroleum naik lagi... Tapi takder siapa punya yang melompat... Walaun memang dah hilang dari muka bumi ini agaknya... Semenjak PAS dapat menjadi sebahagian dari Kerajaan Malaysia, semua walaun sudah tidak bersuara...

Semua walaun PAS yang selama ini kononnya bersama dengan rakyat... menyuarakan nada rakyat sudah tidak kelihatan... hilang tanpa bunyi... senyap sunyi... Tiada lagi nak membantah isu arak, isu RUU355, isu rasuah, isu minyak petrol dan bahan bakar... malah isu berkaitan Kartel Daging Haram yang kecoh baru-baru nih pun tidak kedengaran suara menentang dari walaun PAS...

Melainkan hanya suara-suara lembut dan lunak sahaja sejak lebih 9 bulan mendapat kuasa dalam Kerajaan Malaysia...

Gua tak nampak akan ader suara-suara bantahan dan rungutan dari walaun PAS bagi isu harga bahan bakar petroleum yang naik lagi nih... memang takkan nampak... gua tak percaya walaun akan bersuara... Macai UMNO tambah lah lagi... diorang memang kekal bodoh dan selamanya bebal wal bodoh bangang...

Hahaha....

Bagi Walaun PAS ... semuanya sekarang adalah okay .. yang penting DAP tak berkuasa.... hahaha... gila... macam la DAP selama ini pegang semua kuasa... Hahaha... bodoh tu memang kekal ngan walaun PAS gamaknya... Hahaha

Anyway... kita mungkin berpeluang melihat perangai dan suara walaun PAS nih tak berapa lama lagi... tunggulah masa urusan penentuan kerusi untuk PRU15 yang gua saspek akan dibuat sama ada pada penghujung tahun 2021 atau sebelum pertengahan tahun 2022... Ini kerana penggal Parlimen ini akan tamat pada 2023.. itu kalu kita nak kira ikut 5 tahun .... Tapi biasa la... mana ikut sangat pun...

Aper pon... kita boleh tengok perang Walaun dan Macai nanti masa pembahagian kerusi Parlimen dan DUN untuk PRU15.... masa tue lu orang sediakan la Jajan dan air kola.... hahahaha.... kita layannn..




1 comment:

  1. Depa kata asal kerajae melayu isle. Rakyat kena cekik pun tak pa. Padan muka melayu ba***ng. Hang pa dok kais pagi makan pagi, lobai2 dan kepala2 penyangak dok naik mercedez goyang kaki sambil terus menerus masyukkk....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1