Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 January 2021

Isu Wallpaper Chairman Mao Tse Tung, Apa Reaksi PAS?

Bhai/DeeDee semua...

Pada PDRM ... mana-mana elemen yang menafsirkan kepada Anarki dan Ideologi Komunisma adalah satu perkara yang berat... Memang tugas PDRM selayaknya untuk mengendalikan sekatan kepada penyebaran mana-mana ideologi songsang dan terorisma dengan sebaiknya...

Jadi... dalam isu wallpaper Chairman Mao Tse Tung yang dipasang di sebuah restoran makanan Hunan di Bukit Mertajam yang diambil tindakan oleh PDRM adalah pada pandangan gua satu tindakan yang tepat.... Tapi nampaknya MCA sedang menjadikan isu ini sebagai satu gerakan politik mereka.

MCA cuma ada 2 kerusi Parlimen.... dan nampaknya MCA sedang mengarahkan agar PDRM mengikut kehendak dan pandangan mereka...

Sewaktu ada pihak dalam DAP yang cuma bekap LTTE... bukan main bising semua orang termasuklah pimpinan PAS... para walaun mereka bersorak bilamana pemimpin PAS dok bawak sentiasa isu ini... Betul LTTE pun satu masalah juga... sama macam ISIS dan DAESH,,,,

Tapi dalam kes wallpaper nih.... ianya sama macam gerakan FPI di Indonesia yang dipimpin oleh Rizieq Shihab... kalu kita tak benteras awal.... akan jadi masalah.... tapi PAS nampaknya macam tak bersungguh... 

Persoalan sekarang ni... Adakah PAS nak tunjukkan taring mereka kepada MCA atau PAS sudah menikus dan cuma berani mengikut telunjuk MCA... Dari apa yang diperhatikan... memang PAS nampak seperti sudah tiada telur untuk berdepan dengan MCA.... dari isu pertambahan cabutan judi pun PAS senyap sunyi.... inikan pulak kali ini dalam isu wallpaper Chairman Mao Tse Tung...

Gua kompiden PAS takkan berani nak buat apa-apa punya... Hahaha .... 

PAS sudah lemau bila berada dalam Kerajaan Pusat..... Tolo yilleks.



1 comment:

  1. Apa reaksi Puak Al Munafiqun dalam Pakatan Hancing bila Dewa DAPigs puja Mao Tze Dung dan LTTE Terrorist?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1