Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 January 2021

Kekalahan Pertama PAS Tahun 2021

Bhai/DeeDee semua...

Semenjak PAS menjadi sebahagian daripada Kerajaan Malaysia... kita dapat lihat bahawa keperkasaan Pemuda PAS sudah menjadi bahan lawak dan troll satu Malaysia... Nampaknya kejantanan Pemuda PAS yang satu masa dahulu tegas dalam keputusan mereka dilihat sudah hilang... Pemuda PAS sudah kelihatan menjadi pondan.

Bantahan pon sekadar didalam hati ja agaknya bak kata Ketua Dewan Ulama PAS Pusat ...

Yer la... dalam kes Miss Plus World pun hanya sekadar mampu konon berbincang dan meletakkan syarat... itu pon atas nama Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (YADIM) .... bukan atas kapasiti PAS pun... 

Dan semalam..... program Miss World Plus .. tetap berlangsung dengan meriahnya tanpa ada bantahan ataupun demonstrasi.. aha... kita paham la dalam zaman Covid-19 nih demonstrasi tabley buat... tapi dari pemantauan gua dalam media sosial dan blog.... takder satu pon media sosial atau blog milik Pemuda PAS atau PAS sendiri ataupun para penyokong mereka yang membantah secara digital..

Semua senyap sunyi....

Hahaha..... nampak sangat lah ini kekalahan pertana PAS pada Tahun 2021...  kalah sebab tabley dah nak pertahankan jatidiri dan ideologi PAS.... Hahaha... nampak sangat dah lemau PAS semenjak menjadi sebahagian daripada Kerajaan Malaysia.... hahaha...

Abislah.... nampak sangatlah betapa hipokritnya PAS..... Hahaha ... toksak kata pasai Miss Plus World nih... pasai kenaikan harga minyak petrol pon pada awal tahun 2021 pon Pemuda PAS senyap sunyi... sudah hilang telor agaknya...

Hahahaha



4 comments:

  1. Bukan hilang telor, telor masuk kedalam

    ReplyDelete
  2. Larr... Yg perasan lawak tu puak Munafiq Pakatan Hancing jerrr... Tengok diri korang sendiri dulu hey Baruah DAPigs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen berhemah org berakhlak didikan pas.

      Delete
  3. Orang-orang munafik laki-laki dan perempuan, sebagian dengan sebagian yang lain adalah sama, mereka menyuruh membuat yang mungkar dan melarang berbuat yang makruf dan mereka menggenggamkan tangannya. Mereka telah lupa kepada Allah, maka Allah melupakan mereka. Sesungguhnya orang-orang munafik itulah orang-orang yang fasik.

    Dan orang-orang yang beriman, lelaki dan perempuan, sebahagian mereka (adalah) menjadi penolong bagi sebahagian yang lain. Mereka menyuruh (mengerjakan) yang makruf, mencegah dari yang mungkar, mendirikan sembahyang, menunaikan zakat, dan mereka taat kepada Allah dan Rasul-Nya. Mereka itu akan diberi rahmat oleh Allah; sesungguhnya Allah Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana.

    agaknya kerja cegah mungakr kerrja pas saja ka
    lain puak islam dalam negara buat apa ?????

    dah terok parah bnayak dalam negara ini
    nmapakanya ramai [uak idup cari makan saja

    dah tak kisah perintah n larangan dari Allah
    sama macam kat indo jugak perangainya
    walau pun polisinya kerja bersungguh menyiasat seperti kata tukang blog

    idup kalau takat cari makang paa beaza ngan babi dalam hutan pun
    [andai cari makang
    tak gitu ka?

    apa cerita

    Seorang lelaki berusia 75 tahun terkorban dalam kemalangan motosikal yang dikaitkan dengan jalan berlubang.

    mana pigi unit tampal lubang jalan




    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1