Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 January 2021

Menteri Kewangan Mencari Nahas

Bhai/DeeDee semua...

Nak sembang dalam media Malaysia... memanglah para Menteri Malaysia nih akan jadi juara... semua suara mereka akan dibackup sebaiknya oleh para pengampu dan pembodek... Tak kisah la keluar kat mana-mana media... even kat Media Alternatif dalam Malaysia pon mereka terpaksa cover up sikit sebab takmo lesen penerbitan digantung atau dibatalkan...

Hahaha... 

Tapi jangan sesekali buat bangang publish dalam media antarabangsa... terutama sekali di Reddit, Medium atau LinkedIN ... ini memang mencari pasai... mencari nahas ... mencari kena maki... hahaha...

Tunggu masa jer... memang akan ramai yang tibai... dan akan kena gelakkan secara berjemaah... hahaha...
Macam yang Menteri Kewangan Malaysia si Zafrul nih kena di LinkedIN nih...

Hadan Huker la... hahahaha











1 comment:

  1. cakap mau nampak cantik tapi tak baik
    takut sana sini
    keadilan [un terbenam

    perangai burok tak pernah hilang
    Kata penduduk kampung apabila ia berlaku pihak yang berkenaan akan datang untuk mengambil gambar dan mengambil ukuran itu dan ini. Namun akhirnya jambatan yang diimpikan masih belum menjelma.

    "Begitulah yang berlaku sejak 2014 dulu," kata salah seorang penduduk kampung terbabit,

    nasib orang bawah aduan depa tak kisah
    kalau aduan dari orang atas
    oi bukan main pantas

    ambo ada bnayak pengelaman berkenaan aduan ni
    kadang kadang ynag vuat cilako ni kakitangan bawahan
    depa ingat kita cikai punay kaki
    bila kita enjut sikit mula tekejut
    hari cuti pun depa mai cari kita
    untuk selesaikan masaalah ynag diadukan

    secara kebetulan ambo ada buat satu aduan
    ambo nak tunggu lagi 3 minggu saja
    kalau deap tak layan ambo nak sembur
    biar depa betarabur

    memang dunya ada dua layanan
    satu atas satu bawah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1