Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 January 2021

Apa Sudah Jadi Di MAEPS Serdang?

Bhai/DeeDee semua...

Biar gambar berbicara..... apa telah jadi ngan Pusat Kuarantin Covid-19 di MAEPS Serdang? Mana perginya kubikel-kubikel dan partition-partition kat dalam tu... Nampak macam sudah tak terkawal ja... dah jadi macam borong ja...

Takder dah privacy... takder dah sekuriti ... takder dah keselesaan...

Takkan begitu teruk sekali kemudahan kuarantin di MAEPS Serdang... kita tahulah yang jumlah jangkitan kes agak besar... tapi dengan kemudahan macam nih... tatau la... bab nak mandi dan bersihkan diri satu hal la ... tandas pon satu hal lagi...

Adoilah... kesian sungguh la ngan warga Malaysia yang kena kuarantin nih.... kesian la...

Patut pon Khairuddin At-Takiri bersungguh-sungguh mengelak dari nak kuarantin ni.... huhuhu



1 comment:

  1. bala banjir bala kuman bala rebut kuasa
    tak abih abih
    bila ada kuasa pun berebut lagi
    masih tak puas hati

    lagi tak mmapuih macam tu la banyak dari perangai mansuia
    tak puas puas

    Sesungguhnya manusia diciptakan bersifat keluh kesah lagi kikir.

    Karena itu, ingatlah kamu kepada-Ku niscaya Aku ingat (pula) kepadamu, dan bersyukurlah kepada-Ku, dan janganlah kamu mengingkari (nikmat)-Ku.


    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1