Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 January 2021

KKM Tak Perlu Susah Payah Cari Sukarelawan

Bhai/DeeDee semua...

Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) semalam dah publish satu posting berkenaan untuk mencari 3000 sukarelawan untuk buat ujian keberkesanan Covid-19.... 

Pada pandangan gua la... sebenarnya KKM tak perlu pun untuk membuat siaraya nih...

Sebabnya.... boleh sahaja amik sukarelawan vaksin ini dari kalangan Sultan dan Raja-Raja Melayu serta kerabat-kerabat mereka... Itu sahaja pon mungkin lebih dari 500 orang kalu campur semuanya sekali.... Tue belum masuk ambil pula dari kalangan pemimpin politik dan ahli Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) serta ahli keluarga terdekat mereka... Itu pon dah lebih dari 2500 orang kesemuanya...

Apa ader hal kan nak cari sukarelawan...

Itu belum lagi kutip segala Olamak, Mopti, Tuan Guru, Ostad dan Lobai semua sekali tue dengan ahli keluarga mereka semua... itu dah berapa puluh ribu dah... sebab ramai yang kawin lebih dari satu.... Hahaha... Takkan kot depa takut nak mati.... Kalu tak mati macam mana nak masuk Syurga.... adoilah... sembang pasai Syurga tapi takut nak mati....

Hahahaha....

Adoilah... setel dah masalah sukarelawan... apa yang payahnyer...



3 comments:

  1. No comment hahaha

    ReplyDelete
  2. bayar 100k untuk setiap sukarelwan...pasti ramai yg akan tawarkan diri...kos baru 300 juta ringgit..

    ReplyDelete
  3. ubat anti kuman ni pun dah mula ada kesan
    bolih jadi mati orang ynag disuntik
    di beberapa negara

    jangan paksa orang ambil ini ubat
    sapa takut sangat ngan kuman ni bolih ambil

    kesannya tak sama ngan semau orang
    hati hati ini ubat

    obat oi obat

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1