Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 January 2021

Syaitan Juga Yang Salah

Bhai/DeeDee semua...

Pada PRU14 tempohari... PAS katanya tak risau sangat kerana dikatakan Malaikat akan turun mengundi untuk PAS.. sampaikan kata-kata tersebut disambut dengan takbir yang bergemuruh... sana sini ahli dan penyokong PAS berasa seronok kerana para Malaikat juga akan turun mengundi untuk membantu kemenangan PAS...

Dan sesungguhnya PRU14 memperlihatkan PAS hanya memenangi 18 kerusi Parlimen sahaja.... dan yang menariknya... berkemungkinan ramai Malaikat sebenarnya mengundi di kerusi Dewan Undangan Negeri terutamanya di Kelantan dan Terengganu.... sehingga PAS berjaya merampas kembali pentadbiran Kerajaan Negeri Terengganu...

Masa itu tidak kedengaran tuduhan daripada Abdul Hadi Awang selaku Presiden PAS yang mengatakan bahawa kekalahan PAS di banyak kerusi yang ditandingi mereka adalah disebabkan sokongan dan rasukan Syaitan.. langsung kita tak dengar...

Tapi kini... menjelang PRU15 yang rasanya makin hampir... tetiba jer Abdul Hadi Awang mengeluarkan cerita yang sesiapa yang tak mendaftar untuk mengundi itu sebenarnya telah dihasut syaitan... rasukan syaitan... Waduh... sampai begitu sekali pertuduhan yang dibuat... Syaitan juga yang salah...

Tak mendaftar mengundi salah syaitan, kalah undi pun salah syaitan... kalo boleh agaknya akan dikaitkan parti-parti politik selain dari PAS adalah terlibat dengan syaitan.... Adoyailah... abistue yang banyak anggota PAS yang terlibat dengan salahlaku seks semua tu bukan salah syaitan ke??  Takkan lah kot... semua tu ramai jugak yang level guru agama...

Tapi pelik juga... bila mana semua yang bersekongkol dengan PAS tidak pula diklasifikasikan sebagai geng syaitan.... macam UMNO, MCA, MIC dan sebagainya....  hanya yang mana PAS dah anggap musuh ja akan diklasifikasikan sebagai geng syaitan... 

Huhuhu.... PRU15 nih agaknya berapa ramai pula Malaikat akan turun membantu berkempen dan mengundi PAS??? Harap janganlah ada rasukan syaitan lagi...



3 comments:

  1. Dia (iblis) berkata: "Terangkanlah kepadaku inikah orangnya yang Engkau muliakan atas diriku? Sesungguhnya jika Engkau memberi tangguh kepadaku sampai hari kiamat, niscaya benar-benar akan aku sesatkan keturunannya, kecuali sebahagian kecil".

    iblis n pasukannya akan tetap merusakkan mansuai
    sampai hari terakhir - kiamat

    tak kira sapa pun kecuali sebahagian kecil
    adakah kita teramsuk dalam golongan ynag kecik ini???

    setan hnaya merayu
    manusai ynag perlu tahu mana ynag baik n jahat

    (Ingatlah), ketika kamu mengatakan kepada orang mukmin: "Apakah tidak cukup bagi kamu Allah membantu kamu dengan tiga ribu malaikat yang diturunkan (dari langit)?"

    label kita punya iman jangan harapla nak dapat pertolongan macam pengikut Nabi ynag berperang dulu

    suka benda laro pun tak abih lagi
    bahaya setan dia pandai bagi kita rayan



    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa mahu heran diorang dilatih berfikir macamtu , sendiri buat silap salahkan orang lain cuba tengok abang besaq kat kedah semua orang salah apalagi kalu dilihat dekat presidennya, gelak jer kalau ke neraka tuan punya badan......setan okjer mission acomplish

      Delete
    2. Betui sangat tu bhai... betui...

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1