Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 January 2021

Azmin Ali Bercerita Pasai Moral?

Bhai/DeeDee semua...

Gua gelak betul baca berita kat Malaysiakini... tentang Azmin Ali... biler dier dedahkan sebab apa dier keluar PKR dan join BERSATU .... hahaha... Azmin Ali bercerita pasai moral tue bhai... hahaha

Azmin berkata, 'amalan seksual yang tidak bermoral' dilakukan Anwar menjadi punca dia hilang kepercayaan terhadap presiden PKR itu.

Hahaha... orang macam Azmin Ali nak sembang bab moral?? Hahaha... tolong aaa jangan memalukan diri sendiri.... Kasik dulu proof yang paling kukuh yang membuktikan tuduhan video semburit Haziq tue aderlah palsu... the baru boleh sembang bab moral...

Sebab Lokman Adam dah buktikan secara forensik digital yang video semburit itu tidak palsu...

So... amacam.... ader berani ka mau bagi bukti paling kuat untuk menidakkan keputusan forensik digital bagi video semburit tue.... Ader bran? Hahaha

Kalu setakat citer Yusoff Rawther dan Aidil Azim tue... hahaha... itu semua boleh diproofkan tidak reliable... hahaha... Hahaha



5 comments:

  1. berani juga azmin bercakap tentang moral, nak tunggu anwar bercakap pasal moral dan maruah diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.... itu serupa tunggu kucing bertanduk lar... hahaha

      Delete
  2. Wa tersedak bila baca Mamat Luar Tabii ni mengata Anwar tak bermoral sedangkan dia tu siap ada photo and CCTV evidences yang membuktikan dia lagi jenis tak bermoral. Paku dulang paku serpih so tak hairan. Tapi yang dok hairan tapi tak hairan, puak2 alim lagi suci kopiah tadah air hujan tak pulak rasa geli dan jijik nak duduk sebantal dan tidur sekatil dengan mamat luar tabii ni. Laba dan ghanimah punya pasal, liwat ke, luar tabii ke, tu semua letak belakang bontot macam gak isu Hudud, kilang arak dan RUU 355. Hairan tapi tak hairan pun dengan kelompok2 gila duit, gila pangkat dan gila dunia ni. Jenis kahak hijau pekat yang penuh dengan bakteria dan virus depa semua ni.

    Nick.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ramai bhai... lebai pon ramai camnie... hahaha

      Delete
  3. Azmin kan cakap Anwar tak ada moral jawab lah dulu bukan alih jawaban kat moral Azmin pasal Video Semburit itu.. so skg nnpk tak jawaban otai cuba nak alih isu pada Azmin... so rakyat yang baca dah faham sangat dua ekor ni moral 2 x 5 sebenarnya..


    kannnnnnn....



    jubo dng semburit kan tak jauhhhhh

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1