Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 January 2021

#SiBodohKauDengarSini

Bhai/DeeDee semua...

Benda dah jadi viral.... nak buat macam mana... sampaikan MCMC pon kena troll... hahaha... dan laju pulak MCMC (SKMM) keluarkan kenyataan balas.... hahaha... lawak siot...

Pada gua hashtag #SiBodohKauDengarSini tue bukan sekadar nak citer pasai keputusan membenarkan kedai makan beroperasi sehingga pukul 12 malam... tapi ianya menepati sasaran atas apa sahaja keputusan Kerajaan Malaysia yang rakyat rasakan memang bodoh...

Benda bodoh kita kena la katakan bodoh... mana boleh benda bodoh kita katakan pandai...

Itu bangang namanya... Hahaha

Jadi hastag #SiBodohKauDengarSini tu merangkumi semua sekali arahan bodoh yang dikeluarkan oleh pihak pemerintah termasuklah juga dari Perdana Menteri...

So... kepada SKMM (MCMC) ... relaks aaa skali skala kena troll.... hahahaha.... jangan la amik hati....



1 comment:

  1. arahan manusia mana bolih semua dipatuh
    ynag salah tetap dibantah

    perintah Allah n Rosul pun ada ngok ynag bantah
    ini kan setakat perintah manusia
    apa la sangat

    Patuhilah seruan Tuhanmu sebelum datang dari Allah suatu hari yang tidak dapat ditolak kedatangannya.
    Kamu tidak memperoleh tempat berlindung pada hari itu dan tidak (pula) dapat mengingkari (dosa-dosamu).

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1